Bottisue blogja

Bottisue blogja

Kedves Blogom!

2017. március 09. - Bottisue

   17195510_1265252863528646_1890209702_o.jpg                              Ezt a fotót ma délután az ablakból csináltam. Végre kisütött a nap!!!!!!

      Úgy gondoltam első írásomat a blogomnak címzem. Szóval kedves olvasók ne csodálkozzatok. Szerény becsléseim szerint így kezdésnek amúgy sem fogják tömegek olvasni :D .

     Te vagy az első blogom és hogy mondjam elég sokat küzdöttem veled. Nagy nehezen megírtam az első cikkemet, ami kb. 1 hétig tartott. Szépen telepakoltam csini kis képecskékkel, majd mikor be akartam élesíteni elszállt az egész. Na most informatikus fiaim tanácsára írtam a ,,főnökeidnek" hátha vissza tudják hozni. Sajnos kaptam egy kellemes kis választ amiben leírták, hogy max. hány karaktert írhatok és hány fotót tölthetek fel egy írásban. Hát én ezeket így nem merítettem ki, mégis eltűnt minden. A fiaim aztán azt is mondták, hogy nagy butaság volt itt megírni a cikket, miért nem írtam pl. word-ben. Kicsit aztán okosodtam, olvasgattam a levelező felületeken. A lényeg, hogy a cikket igenis itt kell megírni. Mert ha máshonnan pakolom be akkor is elveszhet. Remélem hamar túl leszek a kezdeti nehézségeken /persze a hamar is egy relatív fogalom/, és hamarosan mi így együtt szárnyalni fogunk.

      Lehetséges hogy hülyébb vagyok, mint kéne, de az a helyzet, hogy én még az internet nélküli világban, salátákból tanultam meg a tételeimet. Ezért sok sorstársammal együtt önképzéssel küzdöttem be magam a számítógép világába. Vannak programok amiket profin kezelek /20 évig dekorációs voltam/ és mivel grafikus vagyok igyekszem mindenhol ott lenni, de néha fel is adom. Van weboldalam, etsy és meska boltom, a fészbukon több csoportom, és oldalam. Beregisztráltam magam mindenféle art és kreatív portálra, fogalmam sincs már hányra. De leginkább illusztrálok, festek, írok, még gyurmával díszített kanalakat is készítek. És még ki tudja mit nem.

Néha isten bizony hányingerem van az internettől. Miért kellesz akkor nekem még is? Mert szeretném bebizonyítani magamnak, hogy tudok írni, hogy az alkotásaim értékesek és, hogy érdekes ember vagyok. Majd meglátjuk! Sok sikert kívánok magunknak!!!!

1.jpg

                                                     Ez én vagyok :D

A bejegyzés trackback címe:

https://bottisueblogja.blog.hu/api/trackback/id/tr712318611

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása